duminică, 2 mai 2010

BANGKOK, taramul lui Buddha

 Eu si Euu on the road again ! De data asta Asia de sud est. O luna in Thailanda si Cambodgia! Thailanda: inca o tara in care infrastructura e mai tare ca la noi. Autostrazi suspendate, cu cate 5 benzi pe un sens si asfalt ca in palma. Satuce cu apa ,canalizare si curent. Si oameni mult mai saraci ca noi.

Prima oprire si punctul nostru de statie : Bangkok-ul. 10 de milioane de oameni, taxiuri roz - culoarea regala, zgarie - nori si mall-uri cu 7 etaje.
Aici am initiat motto-ul calatoriei noastre : "it's good to be rich!" Ne-am simtit bogati cu bani putini. Iata cum arata un hotel de 9 euro /noapte.
Am mancat pe strada  cu 4 dolari /zi
Frigaruile erau cu orice  :tartite, capete de pui, coaste sau pipote.
Ciorba se manca intotdeauna seara si daca o luai la pachet ti-o dadeau in punga.
Fructele erau peste tot costau cam 1 RON  bucata.
Gurmanzilor le pot recomanda niste ganganii :) Sunt crocante si picante.
In Bangkok ,Palatul Regal e principalul punct de interes.Cel mai mult mie mi-a placut turnul "de aur" din Sri Lanka.

flori de ceramica puse bucata cu bucata ,petala cu petala.

In una din zile ne-am dus si la o piata plutitoare. O teapa totala. Dupa un drum de 3 ore, pe canale am stat doar 1 ora .Toate barcile erau pline de turisti.
La nord de Bangkok , la o ora de mers cu autocarul se afla Ayuthaya, o fosta capitala a Thailandei.
Aici sunt cam 50 de temple. Ne-am inchiriat un scuter si am ponit sa le vedem.
Dl Buddha era peste tot. Buddha Sculat
Buddha Culcat,
Buddha in copac,
Buddha fara cap !
Nu-i problema, ca pt asta a gasit dl Euu o solutie !

Cel mai frumos lucru in Bangkok sunt asa -zisele "klong" - canalele. Nu miroase urat, sunt si case sarace si case de oameni bogati si bloculete si cocioabe. Au curent, apa curenta si canalizare.

Seara ,Bangkokul nu doarme.
In Night Market e viermuiala mare ! Ca sa te relaxezi, dupa o zi de mers la 50 de grade, e foarte indicat sa faci un "fish massage"

Nici aici nu m-am putut opri de la cumparaturi, iar m-am intors acasa cu extra luggage ! It's good to be rich !

Un comentariu:

Adrian Cruceru spunea...

asa patesti cand te duce omul la Suan Lum sau Chatuchak, singura problema e limita de bagaj la avion nu cat poti cumpara in Bangkok :)

vorba ta, its good to be rich!!!!