sâmbătă, 22 ianuarie 2011

HAPPY FEET !

Se pare ca, anul asta, nu o sa calatoresc nicaieri...
In amintirea timpurilor trecute, iata o colectie de cand picioarele mele erau fericite! :(

Animal print
Hotelul din Valencia
Baia de dimineata
Intalnire de gradul III
Picioruse cambodgiene
Escher in sec XV http://www.worldofescher.com/gallery/A10L.html
Gresie maura
Iberia forever ! (nu compania , ci peninsula)
Check in
Plictiseala in tren Valencia - Sevilla
BONUS - Diavolul se... incalta de la PRADA

7 comentarii:

varu spunea...

De ce să nu călătoreşti anul ăsta?
Poate că o să călătoreşti.
Eu îţi doresc să călătoreşti şi anul ăsta şi să faci alte poze frumoase şi să ni le arăţi şi nouă.

(Nu trebuie să îmi răspunzi la întrebare, era mai mult o încurajare decât o întrebare)

silvialys spunea...

:))) multumesc pt incurajari.
explicatia e foarte simpla : de 5 luni sunt somera, si nu am mai strans nici un ban.
pana nu rezolv situatia m-am lins pe bot :(

Liliana spunea...

Si eu iti doresc sa mai calatoresti :). Faci niste fotografii extraordinare, incredibile! Bafta sa calatoresti si anul acesta!

silvialys spunea...

:)) multumesc, multumesc :)
daca imi gasesc intr-o luna, inca mai pot sa ma remontez si pe la sfarsitul anului sa plec pe undeva.

VertAnge spunea...

Succes in cautarea unui nou job...sunt sigura ca vei avea din nou happy feet cat de curand. :)

Adina spunea...

iti doresc si eu succes in cautarea unui job,cu siguranta o sa mai vedem si alte poze,din calatoriile tale.

Aliceee Traveler spunea...

Me 2! Vei gasi un job cat de curand, iti tin pumnii!
Sa ajungi la Praga sau ceva mai aproape nu trebuie sa economisesti asa perioada lunga de timp ...